Forside > Personligheter > Morten Brandt

Morten Brandt

Morten Brandt

Morten Brandt

Mester i kommunikasjon og motivasjon

Morten Brandt er en av Norges mest kjente og etterspurte foredragsholdere innen salg, salgstrening og motivasjon. Han har holdt mer enn hundre kurs og forelesninger, og formidler sitt budskap med en helt spesiell energi og sjarm.

Morten er en engasjerende, morsom og folkelig foredragsholder. Han er ikke redd for å hverken fortelle om egne tabber eller å provosere salen. Morten har en unik evne til å se nye vinklinger, til å kombinere kreativ og analytisk tankegang. Han har jobbet med utvikling av mennesker i bedrifter og virksomheter i 20 år.

Morten Brandt har jobbet i Euro Business School siden 1988. Nesten uten unntak kåres han til konferansens beste taler hos seminararrangører hvert år. Morten Brandt har totalt hatt ca 300.000 kursdeltagere. Han drifter også utviklingsprogrammer for store bedrifter innenfor ledelse, salg og service. Han konstruerte programmet som ble kjørt for Flytoget i årene før de toppet listen over bedrifter i Norge med mest tilfredse kunder. (Norsk kundebarometer 2008 – BI)

Morten trives i front og presenterer sitt budskap som får tilhørerne til å riste av latter samtidig som de lærer. Med sin litt slentrende holdning kan han ved første øyekast virke litt tilfeldig plassert på scenen, selv om han alltid er ulastelig antrukket. Men når han taler, får han full oppmerksomhet, og uten unntak topp score på evalueringene.

Foredrag med Morten Brandt

Supersalg - Kunsten å påvirke

Mortens signaturforedrag som har fylt Oslo Konserthus årlig i 20 år. Foredraget introduserer for hvor gøy, viktig, riktig og enkelt salg skal og bør gjøres. Praktiske råd, effektive modeller og motivasjon omkring ærlighet og profesjonalitet.

Profesjonell kundeservice - Lønnsom kundebehandling

Kunder velger alltid den leverandøren de opplever som best. God service er komplisert, enkelt, lett og vanskelig. Å vinne kunders hode, hjerte og lommebok handler ikke så mye om hvor MYE du gjør for kunden, men hvor GODT du gjør det.

Kommunikasjon - Å lykkes gjennom andre

Hva gjør at noen fremstår som idioter? Og hvorfor når du er der? Stikkord: Forstå for å bli forstått. Bli bedre med dine kunder kolleger eller klienter.

Talerforum Norge AS, Tel: 67 22 22 50. E-post info@talerforum.no