Forside > Personligheter > Magnus Lindkvist

Magnus Lindkvist

Magnus Lindkvist

Magnus Lindkvist

Magnus Lindkvist er trendspion, og bruker tiden sin til å jakte på gode ideer over hele verden. Han er utdannet ved Handelshøyskolen i Stockholm og UCLA og er medlem i det amerikanske trendseminaret TED (Technology, Entertainment & Design) som arrangerer årlige konferanser med verdens "thinkers and doers". Magnus er også ansvarlig for kurset "Trendspotting" på SSES, (Stockholm School of Entrepreneurship, hvis hovedansvarlige er Karolinska Institutet, Kungliga Tekniska Högskolan, Handelshögskolan og Konstfack). Han driver sitt eget foretak og i bagasjen har han også ett formannskap i European Marketing Summit i Istanbul, samt et framgangsrikt arbeid med å lasere Lexus Rx400h i Europa.

Magnus Lindkvist taler forståelig nok om trender, om fremtiden og om entreprenørskap. Andre emner er varemerker og varemerkestrategier samt "employer branding". Magnus mener at de 12 % av ens våkne tid som alle i gjennomsnitt tilegner tanker om framtiden, må struktureres bedre og brukes til noe konstruktivt. Det kan være til å tjene mer penger, til å ta bedre avgjørelser eller helt enkelt til å bli lykkeligere.

Talerforum Norge AS, Tel: 67 22 22 50. E-post info@talerforum.no